**Berita Terbaru Blogger Lain**

09 February 2011

[ its all about 30 days project : day 26 ]

hye bloggers =)
Letter to the one that broke your heart the hardest

"jangan buat aku terasa dengan ape yang kau buat. nanti dua kali ganda kau akan dapat dari aku."

p/s : ape yang tersirat sebenarnya, jangan berdendam. jangan jadik macam i tau. sebab i ni pendendam orangnya. tak percaya g tanya bff i ekyn tuh.
p/s/s : kan lebih elok kalau kita saling menjaga hati dan perasaan. masih tersenyum walaupun dalam hati ni hanya Tuhan yang tahu.
p/s/s/s : kadang2 kita perlu jadik hipokrit untuk puaskan hati semua orang. walaupun selalu kite dengar, " just be yourself".




3 comments:

kynkong said...

biasenye ko akan baling aklkulator ke dinding..takpun ko tumbuk dinding tu tp xpecah2 kannn?? bahahaha :) chill babe

Lina said...

Hello there,

I’m Azlina from Universiti Sains Malaysia, Penang. I am currently doing a research on Malaysian Bloggers as part of my Masters degree in Social Science (Psychology). Your blog has been selected and I would sincerely be grateful if you can participate in my study. In this research, I am interested to understand more about your blogging experience. If you are indeed 18 years old and above, and willing to spend a few moments of your time to complete a survey to help with my research, please answer the questionnaire in the link below as soon as possible. If you have any questions or concerns about this survey, you may email me at scorpluto35@yahoo.com.

I sincerely appreciate your time and consideration!

http://www.kwiksurveys.com/online-survey.php?surveyID=IJNOIM_a20d967d



Azlina
scorpluto35@yahoo.com


please delete this after done, thanks

**hudalulu** said...

ekyn : ade lagi lah babe... amik pen yang dah abes dakwat, then aku patahkan dengan tanpa rasa belas kasihan..kekeke