**Berita Terbaru Blogger Lain**

17 May 2011

[ semoga baik2 saja lepas ni ]

hye bloggers
sapa yang baca entry i sebelum ni mesti tau apa yang berlaku kat mr.boyfie i semalam. sebenarnya banyak plan yang kami dah rancang untuk bulan ni tergendala begitu je. takpe lah, postponed dulu plan2 itu semua. nak kasi kereta beliau a.k.a 'madu' i sihat kembali. i rasa tak best bila teringatkan mr.boyfie yang dalam keadaan down sangat sekarang ni. i doakan kesihatan beliau dalam keadaan yang baik dan sentiasa tenang bila berhadapan dengan apa jua keadaan selepas ini. cuma nak pesan kat korang semua, PANDU CERMAT JIWA SELAMAT, INGAT ORANG YANG TERSAYANG.

seandainya kesakitan itu bisa berubah milik, ingin sekali aku rasai sedikit dari kesakitan yang kau alami. saya sentiasa ada dengan kamu sayang.

2 comments:

Rozuan Ismail said...

semoga bf u tanah pasal accident tu ok!!be strong.sweet =)

**hudalulu** said...

rozuan : yup dia sangat tabah... i yang macam risau terlebih..ngeee
btw, tq =)