**Berita Terbaru Blogger Lain**

11 March 2010

[ rezeki jangan ditolak ]

semalam ade meeting
start kowl 10.30pm till 1.00am ++
meeting pasal TBGL
aduyai sangat letih okeyh bile tunggu report setiap post
sabar~~~sabar~~~
tapi part paling best bile ade rehat kejap time meeting tuh
kejap ker???
rase cam lame jer
mane taknye
siap makan sate lagi tuh
hahahaha
ade orang belanja
thankz eyh kepada yang belanja kami semua
so melantak la saya malam tu
gilossss
tapi memang sumpah saya lapar
yela~~~
dalam kowl 8.00pm tu saya g cafe beli tok dinner
makan kuey teow sup je
tapi~~~
tak panas pun sup tu
so kuey teow tu pun keras lah
saya pun makan dengan muka terpaksa jer
wahahahah
motif yang saya nak sampai kan kat sini ialah mengenai MOU antara saya dengan mr.boyfie
sapa yang bace entry saya sebelum nie mesti taw
hehehehe
kalau yang tataw tu klik ''sini''
adeh~~~
kalau mr.boyfie taw saya makan lewat malam ni
abes lah saya kene bebel ngan die
mane taknye
dah langgar peraturan yang ditetapkan oleh diet instructor la katekan
''sorry la sayang...saya termakan sate lewat malam tadi.rezeki kan tak baik ditolak.hehehehe''
pesanan untuk diri sendiri
''poyo la ko ni fai..kate nak diet..nak seribu daya,taknak berjuta2 dalih ko bagi kan???''
hamek ko sebijik kene kat muke sendiri
debusssshhh
padan muke!!!
see~~bukti makan sate
huhuhuhu

No comments: