**Berita Terbaru Blogger Lain**

20 August 2010

[ bila kaki saya nak baik sepenuhnye eyh? ]

hye bloggers =)
quick update
tadi kaki saya ni tertarik wayar charger laptop
den saya cepat2 tarik kaki saya
perghhhh die punye sentap terkejut urat sendi dalam kaki ni
mak aihhhhhh sakit giler kaki saya
terus rasa macam nak pitam
sejuk kaki ni tak yah cakap la
memang sejuk sebab tahan sakit
huhuhuhu
terus terbaring kejap atas katil sambil terpikir
"bile lah nak baik sepenuhnya kaki saya ni?''
nak menangis dah rasenye tapi tahan je =(
tak dapat nak berlari sangat nnt sakit balik kaki ni
emmm bile?bile..??bile..???!!!
you all bolek klik sini dan sini kalau nak tau ape jadik dengan kaki saya
ok lah nak sambung wat keje
bye

4 comments:

velasrizal said...

alahai kesiannya.. bwk2 gi urut ek..

Harga Kuih Muih Terkini !

**hudalulu** said...

nak g jugak berurut...tp still takde mase yang sesuai...huuhuh

::thexieza:: said...

sabar ye..
xlame lagi elok la tu..

**hudalulu** said...

fadxieza : hope so...thx babe....