**Berita Terbaru Blogger Lain**

24 September 2010

[ serious rindu ngan korang semua ]

hye bloggers =)
macam tahun lepas saya diberi tugas untuk menyelaras team netball kolej
kalau tak percaya meh baca entry yang ini
serious saya rindukan team last year
training last year walaupun gerimis,tp tetap turun padang jugak
merasa jugak main kat padang rumput dengan hard court
team kami tak lah hebat sangat tapi semangat tu ada
and at last kami menang tempat ke3
better than nothing rite?
tak percaya lagi?meh baca entry yang ini pulakbaris atas : ety,saya,ira,ina,k.fazu,k.eyza,nadia,wany,roha
baris bawah : sha,a'ah,dila,faz
ermmmm
tapi tahun ni saya tak taulah
salah saya ke?DOWN okeyh
ramai player yang banyak kelas petang and tak dapat turun
kalau turun pun tak dapat nak kumpul semua
game next week-2&3/10/2010-!
dengan defender saya ada presentation on dat week
dengan center saya clash dengan game lain on dat week jugak
aduyai DOWN giler saya petang tadi
cuma dua player je yang dapat turun
nak training cemane haa???
ni gambar semasa training last year
most HAPPY!
takpelah walau macam mana pun
dulu ke sekarang ke saya tetap kene handle jugak
just wish a good luck to our team ok
bye

nota terima kasih : thankz kat ejat sebab ambil berat semua team kolej.termenangis depan ko lak sebab aku ter'emo' sangat.serius down weyh!

nota terima kasih lagi : thankz dekat dila sebab bagi semangat untuk team kali ni.tibe2 terpikir ko terus msg td...huhu

nota terima kasih lagi lagi : thankz dekat wany sebab jadik penolong aku time aku tak dapat turun padang.tolong train diorang and tengok2 perangai diorang then report apa yang berlaku.

nota terima kasih lagi lagi dan lagi : thankz dekat mr.boyfie sebab sudi dengar saya mengadu


7 comments:

nurayunni said...

wah..hebat jgk yer..

Mamek Eaturmusicx said...

mesti power main bola jaring neh! huhu. good luck then! ;p

eYzA said...

cian fai kan... bkn salah fai n bkn salah sapa2.. ni sbb mmg rmi dak2 1st yr n dak2 len klas ptg kan.. nk wat cane kan... dh nsb... xpe2, yg pntg semangat tu.. diorg dh usaha utk turun ble free kan.. akk taw fai ley nya la handle netball thn ni.. fai mmg hbt la bab2 handling ni.. akk ske kalo fai handle.. hehehe... n windu sgt ngan team netball kan... mish u girls so much.. n sorry 4 everythng fai.. hehehe.. gewd luck.. cayok2!! v(n_n)v

p/s: ira ke ada presentation dis week? n sapa centre tu? hahaha... nk taw gak.. =p

miss kecik said...

saba ye fai..
korg ley ny..
team kite kan de pengurus yg cekap cam ko.. =)
hihi.. xmo sedey2 da..
gud luck gurlz!!

**hudalulu** said...

nur ayunni : ngee...tak lah hebat sangat...tapi boleh lah..hehehe =P

mamek : hehehe..power...power rangres and power root semua ade tau..kekeke....thanks dude

**hudalulu** said...

kak eyza : a'ah yang ade presentation...dekat nilai pulak tu...huuhuhu
centre lak yang cina tu...die main basket jugak...huhuhu..tpnasib baik die sempat join gak netball sebab basket tghari...
thankz kak eyza...

**hudalulu** said...

dila ; huhu...tahnkz babe....rindu korang!